Drappe/Drarry
BGM 2002-Anne Marie
         世界上有一种爱情,是十一岁时I wanted to make friend with u, even I had totally no idea that u are the famous boy who live.十八岁时的we are more than friends while we are still not lovers.是二十五岁时你扬名天下我四海为家。三十二岁重遇你情深款款却又似不经意玩笑般一句I ship drapple, forever然后我就理智怠失般义无反顾地紧紧抱住你只想把你抱到窒息死在怀里,而你好像完全不用反应时间就第一时间回抱——感觉终于完满是因为我们彼此都不想再让对方离开。
         Mutual pining的都是大傻逼!
         然后故事情节发现里你们一起笑成大煞笔
We were supposed to be childhood friends from the begining of story. Whatever, we gonna to have the happy ending after - well, more than tow decades actually.
When I am 38 years old, we are more than lovers now. We hold a family together, raise several children, have a big garden with a numbers of green apple trees and a large duck pond.
庆生小段子迟了一个月还是庆生小段子好嘛。我只是想写点什么。毕竟——
I am so proud that the couple I ship is the most beautiful, wonderful, and powerful one in the world!
Btw, 我准备很丧病地写ed sheeran*tom felton的cp文,虽然我不知道什么时候才真正写出来,但是。呵呵哒。我爱ship的cp不代表我会写他们的cp文。真係好中意黄老板和汤三岁在一起,莫名觉得他们意外搭——我可能找到同好吗?我特么又站冷cp了我了了个大艹

评论 ( 5 )
热度 ( 10 )